W ostatnim czasie marketing treści zyskuje coraz większe znaczenie. Właściciele stron internetowych, jak również osoby odpowiedzialne za pozycjonowanie mają świadomość, że w dzisiejszych czasach nie wystarczy wyłącznie dobra optymalizacja strony pod roboty Google. Ważny jest użytkownik!

Strona dla użytkownika, nie dla robotów

To zdanie coraz częściej zyskuje znaczenie w przygotowywaniu strony internetowej. Witryna przede wszystkim przeznaczona jest dla ludzi. Dla użytkowników, klientów, kontrahentów, z którymi chcemy nawiązać określoną relację. Dlatego też treści- zarówno ich jakość jak też odpowiedni, intuicyjny i przejrzysty układ mają w pierwszej kolejności pomóc użytkownikowi w znalezieniu interesujących go informacji.

Roboty Google, dlaczego należy o nich pamiętać?

Nie oznacza to, że budując stronę a także uzupełniają zawartość merytoryczną można zupełnie zapomnieć o działających w tle algorytmach Google. Wręcz przeciwnie. Pewne rzeczy nie mogą zostać pominięte, jednak należy je zorganizować w taki sposób, aby zarówno użytkownicy, jak i roboty Google odpowiednio potraktowały naszą witrynę.

Marketing treści

W obecnych czasach, gdy dostęp do sieci Internet jest tak powszechny, zdecydowana większość osób w pierwszej kolejności poszukuje niezbędnych informacji właśnie na stronach WWW. Dlatego też tak dużą uwagę należy poświęcić naszej wirtualnej aktywności, która może potencjalnego kontrahenta albo zachęcić do współpracy, albo wręcz przeciwnie, zniechęcić. Marketing online stanowi zatem ważny element wszystkich działań marketingowych, jakie są podejmowane przez firmę. Poprzez realizację marketingu treści każda firma buduje pewną relację ze swoimi konsumentami czy użytkownikami. Ważnym elementem jest tu wzbudzanie ciekawości klienta, aby sam chciał spróbować naszego produktu. Dodatkowo treści pozwalają rozwiać pojawiające się wątpliwości. To wszystko pozwoli z kolei budować zaufanie, a także lojalność wobec marki. Dodatkowo, ważne jest aby treści były poprawne merytorycznie i sposób ich prezentacji powinien być dostosowany do określonej grupy docelowej.

Marketing treści- dlaczego jest aż tak ważny?
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here