Reklama zewnętrzna wciąż cieszy się dużą popularnością, gdyż dociera do szerokiego grona odbiorców. Do jej prezentowania wykorzystuje się też odpowiednie nośniki, m.in. billboardy, tablice reklamowe, ramki OWZ, potykacze, ramki zatrzaskowe itd. Poniżej omówimy kilka najważniejszych z nich.

Cześć nośników przekazu reklamowego wykorzystuje się na zewnątrz obiektów, jak np. billboardy. Wiele z nich będzie jednak przydatna podczas targów, konferencji, prezentacji produktu itd. Mogę one zdecydowanie pomóc w Twoim biznesie.

Billboardy – pozwolą zaistnieć w świadomości klientów

Billboardy to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy wielkoformatowej, by zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów. W zwracający uwagę sposób prezentują produkty, usługi, logo lub wiodące hasło reklamowe. Mimo rosnącej popularności marketingu internetowego, nadal jest to jedna z najbardziej efektownych i efektywnych metod promocji.

Ważne jest, aby billboard był estetyczny i nie zakłócał wartości wizualnej otoczenia. Często występuje w wersji podświetlanej, zwykle przy trasach szybkiego ruchu poza terenem zabudowanym, popularnych ulicach, ale też na ścianach budynków itd.

Potykacze – popularny system prezentowania grafiki

Potykacz reklamowy to popularny system prezentowania grafiki. Można wybrać modele dwustronne, idealne do reklamy wizualnej lub ekspozycji wewnętrznych, np. na targach, konferencjach itd. Potykacze produkowane są z anodowanego aluminium, więc są lekkie i można je szybko ustawić w dowolnym miejscu.

Ramki OWZ – sposób na prosty przekaz

Ramki OWZ oraz potykacze zapewniają nieograniczone możliwości reklamy. To popularne nośniki reklamowe, wyjątkowo łatwe w zastosowaniu i służące do wielokrotnego użytku. Stanowi dobre rozwiązanie, aby przedstawić wybraną grafikę, dlatego też jest często stosowana w komunikacji wizualnej i podczas ekspozycji wewnętrznych, np. na targach.

Ramki zatrzaskowe – idealne do prezentacji plakatów

Niedrogie, estetyczne, lekkie, występujące w różnych rozmiarach – ramka zatrzaskowa to odpowiednie narzędzie do prezentacji plakatu w pomieszczeniach oraz na zewnątrz. To lekki nośnik, a dzięki zastosowaniu systemu OWZ wymiana grafiki trwa tylko kilka sekund. Zwykle prezentuje się w nich plakaty, dyplomy, certyfikaty itd.

Prowadząc firmę, warto zadbać o marketing online oraz tradycyjne formy reklamy. Mnogość rozwiązań pozwala dobrać odpowiednie do danej działalności, aby trafić do jak najszerszego grona klientów.

Reklama zewnętrzna nadal popularna – jakie ma zalety?
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here