Reklama zewnętrzna nadal stanowi jedną z najpopularniejszych, a przy tym najskuteczniejszych form reklamy. Kasetony, tablice, pylony reklamowe i inne rodzaje można napotkać w większych i mniejszych miastach niemal na każdym kroku. W który rodzaj reklamy warto zainwestować? Dowiedz się z poniższego artykułu.

  1. Kasetony reklamowe
  2. Litery reklamowe 3D
  3. Tablice reklamowe

Kasetony reklamowe

Kasetony reklamowe stanowią jeden z najstarszych, a przy tym najbardziej popularnych i praktycznych rodzajów reklamy zewnętrznej. Starannie zaprojektowane i wykonane kasetony, takie jak oferowane przez firmę https://grawerpix.pl/reklama/kasetony/ są swego rodzaju wizytówką sklepu, biura, punktu usługowego albo dowolnej innej firmy. W zależności od potrzeb, można je wykonać w dowolnym rozmiarze. Zazwyczaj posiadają podświetlaną grafikę, tekst i logo, a także eleganckie tło. Skutecznie przyciągają wzrok i informują potencjalnego klienta o lokalizacji danej firmy. Estetyczne kasetony w połączeniu ze starannie zaprojektowaną witryną zwracają uwagę klienta i zachęcają go do wejścia do środka. Dużą zaletą tej formy reklamy są niemal nieograniczone możliwości personalizacji. Profesjonalna firma zajmująca się wykonywaniem kasetonów może dostosować ich wygląd do konkretnych potrzeb klienta. Możliwy jest więc wybór kształtu, wielkości produktu, kolorystyki, czcionki oraz przede wszystkim treści.

Litery reklamowe 3D

Kolejnym bardzo polecanym rodzajem reklamy zewnętrznej są litery 3D. Przestrzenne litery albo logo o dowolnej wielkości, zgodne z kolorystyką firmy, stanowią bardzo skuteczny rodzaj reklamy zewnętrznej lub wewnętrznej. Sprawdzona firma https://grawerpix.pl/ może zrealizować litery podświetlane lub bez podświetlenia, w zależności od potrzeb klienta. Zwykle są montowane na elewacji budynku, efektywnie zwiększając widoczność firmy po zmroku i wyróżniając ją spośród konkurencji.

Tablice reklamowe

Tablice reklamowe są bardzo popularną, niedrogą, a przy tym skuteczną formą reklamy, bardzo chętnie wykorzystywaną przez przedsiębiorców z różnych branż. W szczególności sprawdza się w przypadku lokali gastronomicznych, może bowiem posłużyć jako miejsce do zaprezentowania aktualnych promocji, menu czy dania dnia. Znajdzie zastosowanie jako tabliczka do przedstawienia dojazdu do firmy, godzin otwarcia czy danych kontaktowych. Ponadto tablicę można także wykorzystać do celów informacyjnych, prezentując na niej m.in. dane na temat lokalizacji biur znajdujących się w obiekcie albo poszczególnych działów firmy mieszczących się w budynku.

 

Różne formy reklamy zewnętrznej – w którą z nich warto zainwestować?
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here