Chcesz mieć pewność, że Twoje spoty reklamowe zostaną obejrzane w całości bez przełączania na inny kanał? Wyemituj je w kinie! Oprócz tego, że każdy widz będzie na nie niejako „skazany”, wyświetlone w najlepszej jakości na dużym ekranie, w sali z odpowiednią akustyką na pewno zrobią wyjątkowe wrażenie. Jakie masz możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie kampanii on-screen? Oto najpopularniejsze rodzaje reklamy kinowej.

Reklama regularna

To najpowszechniejszy sposób przeprowadzania kampanii marketingowych. Spoty Twojej marki będą wyświetlane przed wszystkimi filmami w ciągu kolejnych seansów. Czas trwania kampanii ustalisz z brokerem reklamy. Zwykle kampanie regularne planuje się w cyklach tygodniowych – od piątku, kiedy na ekrany wchodzą premiery – aż do czwartku w następnym tygodniu. Z pewnością znajdziesz jednak takich brokerów, którzy pójdą Ci na rękę i dostosują się do Twoich oczekiwań.

Reklama pakietowa

Z jednej strony może być bardziej skuteczna, ale z drugiej wymaga większego planowania. Ten typ działań stwarza możliwości wyboru, w których kinach Twoje spoty będą wyświetlane. Możesz również podjąć decyzję, przed którymi tytułami pojawią się Twoje materiały reklamowe. Przemyśl więc dokładnie, do kogo kierujesz swój przekaz, by wybrać odpowiednie seanse. Reklama pakietowa pozwoli Ci skutecznie promować Twoją markę na szczeblu lokalnym, dzięki czemu dotrzesz z przekazem tylko do tych osób, które rzeczywiście mogą kupić Twoje produkty lub skorzystać z usług. Tym samym oszczędzisz nieco pieniędzy, rezygnując z działań w całej sieci kinowej, a skupiając się na konkretnym obszarze.

Follow the Movie

To reklama dostosowana do specyficznych potrzeb. Decydujesz o tym, przed którym filmem zostanie wyświetlony Twój spot reklamowy. Możesz w ten sposób trafić z reklamą w to, co goście kina zobaczą w trakcie seansu. Wymaga to oczywiście pewnego rozeznania w tematyce filmu. Główny bohater uwielbia jeździć hondą, a Ty prowadzisz salon tej marki? A może po prostu pije ogromne ilości doskonałej kawy? Możesz to wykorzystać w Twoich materiałach promocyjnych. Zadbaj o to, by Twój spot był jak najbardziej kreatywny. Możesz np. wykorzystać elementy humoru. Taka reklama na pewno zapadnie na dłużej w pamięci wszystkich obecnych na seansie. Podejmując pewną grę z widzem, angażując go intelektualnie i emocjonalnie, możesz mieć pewność, że Twój wysiłek zostanie doceniony.

Skuteczne kampanie promocyjne w sali kinowej

Działania on-screen mogą być bardzo zróżnicowane. Możesz wpływać na to, kiedy Twój spot zostanie wyemitowany w pasmie, przed jakimi filmami i w jakie dni zostanie wyświetlony. Pozwoli Ci to dotrzeć do tych odbiorców, na których najbardziej Ci zależy. Reklama kinowa będzie równie skuteczna także wtedy, kiedy zależy Ci na budowaniu dobrego wizerunku marki i nie masz sprecyzowanej grupy odbiorców. Decydując się na regularną emisję, masz szansę dotrzeć do przedstawicieli wielu grup społecznych. Aby budować pozytywne skojarzenia, pomyśl o emisji specjalnej planszy sponsorskiej tuż przed emisją filmu. Współpraca z profesjonalnym brokerem kinowym jak np. MultikinoMedia, gwarantuje kompleksowy wybór oferty reklamowej, kreowanej z uwzględnieniem indywidualnych oczekiwań.

Współpraca z brokerem kinowym: rodzaje kampanii on-screen
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here