Niepozorny, mały, ale bardzo przydatny reklamowy gadżet – zapalniczka z nadrukiem to jeden z chętniej wybieranych przedmiotów codziennego użytku, który z powodzeniem może służyć do celów promocyjnych. Palacze nigdzie się nie ruszają bez zapalniczki w kieszeni, a jej brak bywa prawdziwym problemem, z pewnością więc ucieszą się z takiego upominku. Dobrze zaprojektowany nadruk sprawi, że zapalniczka będzie praktyczną i nienachalną reklamą firmy.

Zapalniczka jako idealny gadżet reklamowy

Chociaż powierzchnia do zadruku na standardowej zapalniczce nie jest zbyt duża, nie przeszkadza to jej pełnić funkcji reklamowych. W końcu podczas zapalania papierosa, świeczki czy palnika kuchenki widzimy zapalniczkę dokładnie z bliska, a umieszczone na niej logo firmy czy też niewielka nawet grafika nie ujdzie naszej uwagi i być może utkwi w pamięci na dłużej. Zapalniczki, podobnie jak długopisy, mają to do siebie, że często zmieniają właścicieli, wędrując z rąk do rąk – tym samym zwiększa się zasięg oddziaływania umieszczonej na nich reklamy. Ponadto osoby palące używają ich bardzo często, nawet kilkadziesiąt razy w ciągu dnia, co z pewnością pozwala na zapamiętanie i zbudowanie pozytywnych skojarzeń ze znajdującym się na niej logotypem.

Zapalniczki z logo firmy najlepiej sprawdzają się oczywiście w branży tytoniowej, ale nie tylko. Przedsiębiorstwa działające w sektorze transportowym, motoryzacyjnym i branży klubowej również często stawiają na ten praktyczny gadżet jako element promocyjny. Dużą zaletą zapalniczek jest ich niska cena – stanowią idealny gratisowy dodatek do zakupów, mogą być rozdawane zamiast wizytówek lub stanowić jeden z elementów zestawów prezentowych dla klientów.

Jak dobrze zaprojektować nadruk na zapalniczce?

Planując zamówienie zapalniczek z własnym nadrukiem, trzeba stworzyć lub zlecić wykonanie projektu grafiki, która ma znaleźć się na tym przedmiocie. Mimo niewielkiej powierzchni reklamowej na zapalniczce można umieścić nie tylko logo firmy, ale i grafikę, a nawet zdjęcie. Zadrukować można zarówno jedną, jak i obie strony obudowy zapalniczki. Projektując nadruk, trzeba zwrócić uwagę, by napis czy rysunek był czytelny i wyraźny – zbyt małe litery lub bardzo szczegółowe grafiki mogą utrudniać ich odczytanie i zapamiętanie.

Ważną kwestią jest również wybór koloru i rodzaju zapalniczki. O dostępne modele zapytaliśmy przedstawiciela drukarni gadżetowej Nadruki Reklamowe z Bydgoszczy:

Klienci zlecający nadruk na zapalniczkach mogą wybierać pomiędzy tradycyjnymi zapalniczkami krzesiwowymi a nowoczesnymi piezoelektrycznymi. Oba rodzaje są dostępne we wszystkich podstawowych kolorach. Ciekawą opcją są zapalniczki z wbudowanym otwieraczem do butelek, łączące w sobie dwie funkcje, przez co jeszcze bardziej praktyczne i przydatne nie tylko palaczom.

Rodzaje nadruku na zapalniczkach – co wybrać?

Do wykonywania nadruku na plastikowych obudowach zapalniczek wykorzystuje się dwie techniki:

  • tampodruk,
  • nadruk ploterem UV.

Tampodruk polega na nanoszeniu farby miękkim stemplem. Nadruk cechuje się wysoką rozdzielczością – ta technika pozwala uzyskać wyraźne i trwałe jednokolorowe logotypy. Z kolei wykorzystanie plotera UV umożliwia uzyskanie odpornego na warunki atmosferyczne (w tym promieniowanie ultrafioletowe) wielobarwnego nadruku w formie grafiki, a nawet zdjęcia. Koszt wydruku za pomocą plotera jest tylko nieznacznie wyższy od tampodruku, wybór techniki zależy więc głównie od projektu zapalniczki reklamowej i oczekiwanych efektów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj