Mimo wszechobecnej reklamy internetowej drukowane banery reklamowe mają się bardzo dobrze. Są one doskonałą alternatywą dla firm poszukujących sposobów na promocję swoich produktów, usług oraz narzędzi do działań brandingowych. Ze względu na dość atrakcyjną cenę, uniwersalność oraz mobilność tego nośnika reklamowego, firmy bardzo chętnie sięgają po różnego typu tradycyjne banery. Gdy na zewnątrz zaczyna się szybciej ściemniać, a warunki pogodowe zaczynają ograniczają widoczność, na prowadzenie wysuwają pryzmatyczne banery odblaskowe. Czym są i dlaczego warto w nie zainwestować jesienią i zimą?

Rodzaje banerów

Baner reklamowy wielkoformatowy to po prostu płachta materiału, która jest przystosowana do ekspozycji  na zewnątrz, w różnego rodzaju warunkach atmosferycznych – od silnego promieniowania UV, po deszcz, śnieg i mróz. Są one także odporne na uszkodzenia mechaniczne. Na rynku dostępne są banery laminowane, powlekane, banery blockout idealne do bardzo nasłonecznionych miejsc a także banery z czarnym tyłem, siatka mesh oraz banery pryzmatyczne.

Warto pamiętać, że duże znaczenie dla wspomnianej trwałości, jakości zadruku mają tusze oraz stosowane materiały i techniki drukarskie – dobrej jakości banery odblaskowe zamówisz tutaj.

Czym jest baner odblaskowy?

Baner odblaskowy, czyli inaczej pryzmatyczny, to laminowany materiał PCV. Od zwykłych banerów różni się strukturą. Przypomina ona plaster miodu i posiada niewielkie pryzmatyczne soczewki. To właśnie za ich pośrednictwem baner odblaskowy odbija światło, które na niego pada. W ten sposób sprawia wrażenie, jakby świecił własnym światłem.

Ta właściwość przyczynia się do tego, że jest doskonale widoczny o każdej porze dnia i nocy, zarówno w bardzo słoneczne dni jak i w pełnym mroku. Jedyny warunek, jaki musi być spełniony, to kąt padania światła. Aby reklama była dobrze widoczna w nocy, promienie światła  powinny padać prostopadle na jej powierzchnię.

W ciągu dnia wygląda podobnie jak zwykłe banery, natomiast gdy się ściemni i reszta reklam zatonie w zmroku, zaczyna mimowolnie przyciągać uwagę mijających go przechodniów i i kierowców.

Zalety reklamy odblaskowej

Każdy reklamodawca szuka sposobu, aby dotrzeć jak najmniejszym kosztem do jak największej grupy odbiorców – do osób, które rzeczywiście mogą być zainteresowane proponowanymi produktami czy usługami. Baner reklamowy odblaskowy idealnie wpisuje się w te potrzeby.

Najbardziej oczywisty atut to widoczność przez cały rok, 24h/dobę. Jeśli wybierzemy odpowiedni rozmiar, to w połączeniu z atrakcyjnym nadrukiem i dobrą lokalizacja, stanie się on bardzo skutecznym narzędziem w niemal każdej kampanii informacyjno-reklamowej.

Baner pryzmatyczny ceniony jest także ze względu na:

  • mobilność – można go przenosić i zmieniać miejsca ekspozycji lub zwijać i przechować do kolejnej kampanii sezonowej,
  • odporność na warunki pogodowe, blaknięcie a także zarysowania i innego typu uszkodzenia mechaniczne,
  • możliwość łączenia w bryty o dużych rozmiarach,
  • ekonomiczność – jest tańszy od reklamy internetowej, a także nie wymaga ponoszenia kosztów związanych z instalacją doświetlenia czy konserwacji i opłat za prąd w przypadku nośników podświetlanych.,

Pryzmatyczny baner odblaskowy – gdzie najlepiej powiesić reklamę?

Od strony technicznej, baner odblaskowy spełni swoje zadanie w miejscach, w których będzie na niego padać światło reflektorów.

W praktyce, będą to miejsca, w których reklama powinna być widoczna właśnie nocą – na trasach w pobliżu zajazdów, hoteli, punktów gastronomicznych, aptek, parkingów nocnych czy lokalach rozrywkowych prowadzących działalność nocą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj