Twój telefon ma już swoje lata i działa coraz gorzej? A może to dość nowy model, który po upadku czy zalaniu przestał dobrze działać? Dowiedz się, kiedy lepszą opcją będzie zakup nowego telefonu, a kiedy śmiało możesz oddać go do naprawy!

Urządzenia mobilne, jakimi są smartfony, pozwalają na łatwe i szybkie komunikowanie się z innymi, a przy tym umożliwiają również korzystanie z szeregu różnych funkcji – od surfowania po internecie, przez robienie zdjęć i filmów, a skończywszy na korzystaniu z zaawansowanych aplikacji.

Nowoczesne smartfony to naszpikowane rozbudowanymi podzespołami oraz specjalnymi technologiami urządzenia, które są narażone na szereg usterek. Usterki mogą być zarówno efektem fizycznego uszkodzenia sprzętu – na przykład podczas jego upadku czy zalania – jak również uszkodzeń wynikających z jakości podzespołów czy też z problemów z oprogramowaniem. Gdy smartfon zaczyna sprawiać problemy, bardzo często pojawia się pytanie – czy warto go jeszcze naprawiać, a może przyszedł już czas na to, aby wymienić go na nowy?

Kiedy naprawić zepsuty telefon?

Naprawa zepsutego telefonu będzie najlepszym rozwiązaniem gdy posiadasz sprzęt relatywnie nowy, który nadal działa prawidłowo – jest szybki, nie zawiesza się. W takiej sytuacji warto oddać go do dobrego serwisu, na przykład (w przypadku urządzeń firmy Apple) do serwisu MacForce: https://www.macforce.pl/.

Naprawa nowych modeli telefonów często związana jest z relatywnie wysokimi kosztami, które mogą wynosić nawet kilkaset złotych. Niemniej – przy droższych modelach to i tak tańsza i bardziej opłacalna opcja.

Kiedy wymienić telefon na nowy?

O wymianie telefonu na nowy warto pomyśleć gdy sprzęt jest już dość stary i nie spełnia całkowicie naszych wymagań – na przykład zawiesza się, wyłącza, nie jest tak szybki, jak nowsze modele. W niektórych przypadkach naprawa może się także okazać nieopłacalna, gdy części zamienne oraz robocizna będą droższe lub nieznacznie tańsze od telefonu posiadającego lepszą specyfikację niż ten, z którego obecnie korzystamy.

Zepsuty telefon może znacznie utrudniać codzienne życie i pracę. Aby zdecydować, czy powinniśmy go naprawić, czy może jednak wymienić na nowy, powinniśmy określić koszty obu rozwiązań a także swoje oczekiwania wobec urządzenia.

Kiedy lepiej naprawić zepsuty telefon, a kiedy zdecydować się na zakup nowego?
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here