Nie łam się, jeżeli Twoje działania promocyjne nie przynoszą zadowalających rezultatów. Rynek sprzedaży mieszkań wciąż pnie się w górę, powstaje wiele nowoczesnych inwestycji, a deweloperzy prowadzą zacięty bój o pozyskanie jak największego grona nowych klientów. Zanim zaczniesz panikować i szukać innej pracy zastanów się, co mogłoby Ci pomóc w osiągnięciu zamierzonych celów. Może się bowiem okazać, że Twoje działania oparte na marketingu nieruchomości nie są wystarczające i brakuje im swego rodzaju „kopniaka na rozpęd”.

Przed ustaleniem konkretnych narzędzi, stwórz strategię, określ cel i potrzeby potencjalnych klientów. Sprecyzowanie walorów inwestycji oraz analiza rynku i konkurencji pomoże Ci starannie zaplanować i dostosować ofertę tak, aby była ona interesująca i przyciągała liczne grono nowych odbiorców. Koniecznie uwzględnij również słabe i mocne strony oferty (pomocna może się okazać analiza SWOT), pomogą Ci w późniejszym budowaniu kampanii promocyjnej.

Kompleksowy marketing nieruchomości

Masz już strategię, więc możesz przejść do określenia kanałów dotarcia do potencjalnych klientów. W mocno zdigitalizowanym świecie nie wystarczą Ci tradycyjne metody promocji, takie, jak np. billboardy, plakaty czy ulotki. Nie wystarczy Ci nawet sam fanpage na Facebooku czy też konto firmowe na Instagramie. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces w branży deweloperskiej, musisz skorzystać z wielu innych narzędzi, które pomogą Ci w pełni korzystać z marketingu nieruchomości.

Witryna www

Najważniejszym elementem składowym całego procesu promocyjnego, jest strona internetowa – czyli inaczej wizytówka Twojej firmy. Na takiej stronie możesz dać upust swojej wyobraźni (ale pamiętaj, wszystko z umiarem). Możesz dodawać tam liczne zdjęcia i grafiki (oczywiście w wysokiej jakości), które tak samo, jak teksty reklamowe sprawią, że Twoja strona będzie generowała znacznie większy ruch – niektórzy bowiem chcą przede wszystkim obejrzeć nowe mieszkania, a nie tracić czas na doszukiwanie się konkretnych informacji w tekstach.

Dodawaj przyciski Call To Action typu: „sprawdź ofertę”, „zadzwoń teraz” albo „wypełnij formularz”. Sprawdzaj, jaki jest ruch na Twojej stronie i uwzględniaj wszelkie ponadprogramowe i nietypowe kliknięcia, bo każdy taki ruch może być potencjalnym działaniem, które może prowadzić do kontaktu z Tobą, a co za tym idzie do kupna mieszkania bądź nieruchomości.

Zadbaj o to, aby Twoja oferta była jak najbardziej atrakcyjna i żeby wyróżniała się spośród tych wszystkich ofert konkurencji.

Wirtualny spacer, czyli coś dla wymagających

Jest wiele przydatnych narzędzi, które możesz śmiało wykorzystać w marketingu nieruchomości. Jednym z tych narzędzi jest wideo, a właściwie wirtualny spacer. Dzięki multimediom Twoi klienci będą mogli sprawdzić, jak wygląda dane mieszkanie wewnątrz. Wirtualny spacer pozwoli im przyjrzeć się dokładniej wyposażeniu (o ile takowe jest), zapoznać się ze wszystkimi parametrami oraz ocenić sam układ pomieszczeń bez wychodzenia z własnego domu.

Nowoczesna technologia daje wiele możliwości i pozytywnie wpływa na sam marketing nieruchomości. Możesz korzystać z e-mailingu, content marketingu, Facebook Ads, Google Ads i wielu innych. To, czy zainteresujesz i przyciągniesz do siebie potencjalnych klientów, zależy od tego, jak mocno zaangażujesz się w promocję, reklamę, ogólnie w cały marketing sprzedaży nieruchomości. Nie zapomnij również o własnym wizerunku.

Poradnik dewelopera – skuteczny marketing nieruchomości a strategia sprzedaży
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here