Wiele produktów przeznaczonych do konserwacji czy czyszczenia pojazdów i podzespołów motoryzacyjnych jest sprzedawanych w opakowaniach aerozolowych. Dotyczy to preparatów w aerozolu, które można rozpylać na wybranej powierzchni. To wygodna forma aplikacji będąca jednocześnie nośnikiem treści. Na opakowaniu umieszcza się informacje o składzie, sposobie użycia i wreszcie logo marki własnej.

Znaczenie opakowania dla promocji marki

Już od dawna wiadomo, że opakowanie nie odgrywa tylko jednej roli w procesie sprzedaży. Oprócz tego, że przechowuje i zabezpiecza zawartość to jeszcze staje się praktycznym aplikatorem medium. Aerozol umożliwia skuteczną, dokładną i równomierną aplikacją środka chemicznego znajdującego się w środku. To właśnie dlatego w czasie projektowania i opracowywania receptury środków chemii motoryzacyjnej marki własnej nie można zlekceważyć procesu doboru właściwego rodzaju opakowania aerozolowego.

Jak wyprodukować aerozol pod własną marką?

Aerozole są powszechnie wykorzystywane w branży kosmetycznej, motoryzacyjnej oraz porządkowej. Jeżeli masz pomysł na własny produkt autorskiej marki, potrzebujesz partnera, dzięki któremu uda się zrealizować ten projekt.

Przede wszystkim powinien on posiadać profesjonalny sprzęt do napełniania aerozoli. Ważne jest żeby każdy etap produkcji przebiegł zgodnie z założeniami i procedurami – szczególnie jeśli chodzi o chemię samochodową. Potwierdzeniem jakości zawsze są testy czy badania potwierdzające skuteczność, jakość i bezpieczeństwo.

Dla użytkownika liczą się przede wszystkim:

  • jakość i wydajność produktu, który kupuje,
  • opakowanie – estetyka i wygoda w trzymaniu oraz przechowywaniu,
  • cena produktu,
  • dostępność produktu,
  • obsługa w sklepie internetowym.

Spełnienie wszystkich oczekiwań konsumenta doprowadzi to tego, że w przyszłości wróci on po Twój produkt, a w międzyczasie jeszcze poleci go innym osobom ze swojego otoczenia.

Aerozole BOV wypuszczane pod marką własną

Mając na uwadze to, jak ważna jest jakość produktów sprzedawanych pod marką własną, warto wziąć pod uwagę aerozole BOV. W ich wnętrzu znajduje się worek, co jest najważniejszą cechą odróżniającą ich konstrukcję od tradycyjnych aerozoli. Dzięki niej udaje się wykorzystać produkt do samego końca (nic nie pozostaje na dnie), a także utrzymać ciśnienie od momentu otwarcia aż do całkowitego zużycia preparatu. Wygodna aplikacja pod każdym kątem na pewno zadowoli wymagających użytkowników. Jednak do napełniania aerozoli BOV niezbędne jest posiadanie odpowiedniego sprzętu, który aplikuje do ich wnętrza mieszaninę sprężonych gazów. W tym zadaniu wsparcie może Ci okazać firma ONDO.

Rola opakowania aerozolowego w produktach marki własnej chemii motoryzacyjnej
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here