Private label staje się powoli symbolem dzisiejszej strategii produkcyjnej i handlowej. Podobnie rzecz ma się w branży związanej produkcją i dystrybucją chemii technicznej i motoryzacyjnej w opakowaniach z dozownikiem aerozolowym. Dowiedz się, dlaczego przedsiębiorcy z branży chemii technicznej coraz chętniej zwracają się ku temu modelowi handlu i jakie niesie on ze sobą korzyści.

Private label w branży chemii technicznej – na czym polega?

Private label w branży chemii technicznej i motoryzacyjnej to strategia produkcyjno-handlowa, która polega na zleceniu produkcji preparatów o różnym zastosowaniu przedsiębiorstwom specjalizującym się w tej dyscyplinie, a następnie sprzedaży ich pod marką swojej sieci handlowej lub labelem wykreowanym zupełnie od nowa. Taka strategia pozwala na utrzymanie wysokiej jakości produktów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów produkcyjnych, marketingowych oraz dystrybucyjnych.

Na czym polega produkcja środków chemicznych private label?

Cały proces należy zacząć od dokładnego określenia produktu – jego charakterystyki oraz przeznaczenia, a następnie przedstawienia pomysłu wybranemu producentowi zajmującemu się wytwarzaniem środków chemii technicznej lub motoryzacyjnej. Wiedza i doświadczenie producenta pozwolą mu zweryfikować Twoje plany i zasugerować ewentualne zmiany, dzięki którym Twój produkt stanie się jeszcze lepszy.

Etap testów

Następnie przychodzi czas na to, by wyprodukowane próbki zostały poddane szczegółowym testom. Rozpoznanie cech służy podjęciu decyzji o właściwej produkcji lub wprowadzeniu ulepszeń w celu poprawy właściwości preparatu.

Produkcja

Następnie przychodzi czas na właściwą produkcję chemii technicznej i motoryzacyjnej oraz zamknięcie jej w odpowiednich opakowaniach, którymi mogą być na przykład aerozole. Zastosowanie nowoczesnej technologii oraz najwyższych norm produkcyjnych jest gwarancją wysokiej jakości oraz dużej skuteczności preparatu.

Dystrybucja

W następnym etapie chemia techniczna trafia do Twoich magazynów lub punktów sprzedaży. Wielu producentów wytwarzających artykuły private label zajmuje się również produkcją opakowań oraz etykiet zawierających identyfikację wizualną Twojej marki.

Korzyści płynące z private label

Produkty marek własnych nie cieszyłyby się takim powodzeniem zarówno wśród sprzedawców, jak i klientów, gdyby ich produkcja, sprzedaż i wreszcie zakup nie były bardziej opłacalne niż artykułów marek znanych producentów. Co wpływa na fakt, że produkty private label zdobywają coraz pewniejszą pozycję na rynku?

  • Jakość – artykuły produkowane są w zakładach specjalizujących się w danej dyscyplinie, a nieustanna kontrola i stosowane normy są gwarancją wysokiej jakości.
  • Cena – zoptymalizowane koszty produkcji, dystrybucji oraz marketingu pozwalają na sprzedaż wysokiej jakości produktów po niższej cenie.
  • Swoboda w szukaniu rynku zbytu – mając do zaoferowania dobry produkt w niskiej cenie, możesz swobodnie wybierać segment rynku, w którym widzisz największy potencjał do sprzedaży swoich artykułów.

Jeśli planujesz wypuścić na rynek produkty chemicznej pod marką własną, zapoznaj się z ofertą producenta chemii technicznej i motoryzacyjnej Ondo.eu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj