Nowoczesne meble do biura wyposażenie biur na wzór znanego giganta technologicznego jest marzeniem wielu przedsiębiorców. Są one pełne kreatywnych rozwiązań i wygodnych mebli. Znajdziemy tam niestandardową przestrzeń służącą do pracy i strefy przeznaczone do relaksu. Jakie meble biurowe wybrać, aby było równie wygodnym miejscem? Prezentujemy trzy błędy, których należy unikać.

Błąd 1. Meble do biura w nieodpowiedniej cenie

Zbyt niska cena na meble biurowe powinna wzbudzić naszą czujność. Materiały użyte podczas produkcji są najczęściej niskiej jakości. W efekcie stół czy krzesło po kilku miesiącach użytkowania nadaje się do wyrzucenia.

Z drugiej strony otwarcie nowego biura może sprzyjać pokusie zakupu wyposażenia pierwszej klasy. W końcu zakładamy, że meble gabinetowe będą użytkowane przez długie lata. Warto jednak podejść do tego zadania na chłodno. Zakup kosztownego wyposażenia warto odłożyć na czas, gdy nasza firma osiągnie stabilną pozycję na rynku.

Przed zakupem sprawdźmy, jakie firmy specjalizują się w wyposażaniu przestrzeni biurowej. Czy dana firma cieszy się dobrą opinią wśród Klientów? Jakie meble biurowe maja najwyższą ocenę? Czy jest aktywna w sieci? Czy posiada szeroki wybór regałów, biurek, akcesoriów biurowych? Udziela się w branży, bierze udział w konkursach i targach? Czy jest możliwość wyposażenia mebla? To wskazówki, które pomogą nam ocenić jej wiarygodność.

Bezpiecznym rozwiązaniem będzie zakup mebli ze średniej półki.

Warte uwagi są również meble do biura z ekspozycji. To wyposażenie sprzedawane po niższej cenie ze względu na niewielkie wady. Mogą mieć na przykład drobne rysy lub zabrudzenia w mało widocznych miejscach. Nie wpływa to jednak na komfort ich użytkowania. Dzięki nim można także funkcjonalnie wyposażyć domowe biuro.

 meble biurowe

Błąd 2. Wybór mebli biurowych na podstawie trendów

Trendy w wyposażeniu biura zmieniają się jak w kalejdoskopie.

Ostatnio w modzie jest na przykład styl eko. Jego ideą jest wprowadzanie naturalnych materiałów do przestrzeni. Warto jednak zastanowić się, czy stół z litego drewna w biurze to dobry pomysł. Czy to jest to czego potrzebujesz? Czy pielęgnacja takiego stołu nie jest zbyt skomplikowana? Czy drewniane stoły są przystosowane do pracy biurowej? W biurze z pewnością lepiej sprawdzą się biurka, regały, szafki, komody wykonane z płyty laminowanej. Przede wszystkim dlatego, że takie meble biurowe są odporne na zarysowania.

Przy zakupie mebli do biura warto zatem kierować się przede wszystkim kwestią praktyczną i komfort pracy. Istotnym aspektem jest zapewnienie pracownikom komfortowej pracy, mając na uwadze również ich zdrowie.

Błąd 3. Zakup nieplanowanego wyposażenia biura

Spontaniczność nie jest najlepszym doradcą podczas wyposażania biura. W racjonalnym planowaniu zakupów pomoże nam stworzony kosztorys. Określenie budżetu pomoże nam poskromić chęć dodatkowych zakupów. Na przykład dekoracji do biura.

Dekoracje nie są koniecznym wyposażeniem biura, choć z pewnością ocieplają jego wizerunek, całe wnętrze. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby nowoczesne dodatki w biurze pojawiały się stopniowo. Warto wtedy pomyśleć o zakupie roślin w ozdobnych donicach, sprzętu do biurowej kuchni czy obrazach, które ozdobią ściany w korytarzu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here