W dobie Internetu marketing bezpośredni zaczyna przeżywać swoją drugą młodość. Do jednej z bardziej popularnych form tego rodzaju reklamy zalicza się Direct Mailing. Okazuje się, że przesyłanie komunikatów pocztą tradycyjną jest bardzo skuteczne i może pozytywnie wpłynąć na konwersję.

Wprost do celu

Dotarcie do odpowiedniego grona odbiorców to jedna z ważniejszych zasad marketingu. Direct Mailing daje taką możliwość. Dzięki tej formie promocji można wysłać listy (lub paczki) do osób, które będą zainteresowane ofertą i prawdopodobnie z niej skorzystają. Co więcej, pozwala to na stworzenie spersonalizowanych komunikatów, które mają dużo większą skuteczność niż często używane ogólniki, skierowane do wszystkich… i do nikogo. Direct Mailing pozwala także w pełni kontrolować przesyłkę. Przedsiębiorca sam ustala treść i ewentualne dodatki do niej. Do listu może bowiem dołączyć kody rabatowe czy drobne gadżety reklamowe.

Inaczej niż wszyscy

Odbiorcy są już nieco zmęczeni komunikatami internetowymi. Warto niekiedy zaskoczyć ich inną formą komunikacji. Direct Mailing sprawdzi się w tym przypadku doskonale. Komunikaty wysłane pocztą tradycyjną nie tylko zaskoczą adresata. Sprawią także, że ten na dłużej zatrzyma się nad przekazem. Znacznie zwiększy to szanse na to, że skorzysta z przesłanej oferty lub chociaż zapamięta nazwę firmy.

Sama wysyłka listów to nie wszystko. Należy je uprzednio dobrze przygotować. Projekt graficzny i sugestywny copywriting to jedno. Równie istotna jest jakość druku i wykorzystanych materiałów. Firma Chroma zajmuje się przygotowaniem korespondencji masowej. Na stronie https://chroma.pl/pl należy wybrać produkt, uzupełnić listę adresatów oraz wgrać projekty graficzne. Cały proces przebiega bardzo sprawnie, a materiały szybko są dostarczane do zleceniodawcy.

Direct Mailing może bardzo pozytywnie wpłynąć na wyniki sprzedażowe. W obecnych czasach jest to jeden z oryginalniejszych sposobów na dotarcie do nowych i dotychczasowych klientów. Choć wymaga sporo pracy, z pewnością warto w niego zainwestować.

Na czym polega usługa Direct Mailing?
Oceń artykuł!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here